Mon séjour en France - Reisverslagen van Benjamin Nanninga - WaarBenJij.nu Mon séjour en France - Reisverslagen van Benjamin Nanninga - WaarBenJij.nu

Mon séjour en France

Hallo allemaal,
De komende weken zal ik voor mijn opleiding tot docent Frans verblijven in Château de Brélidy in Bretagne. Gedurende mijn verblijf zal ik ook blogs schrijven over wat ik allemaal gedaan en geleerd heb.
Deze blogs zullen in het Frans zijn maar ik zal ook een Nederlandse vertaling toevoegen. Dus mocht je geïnteresseerd zijn in wat ik allemaal uitspook in Château de Brélidy: wees welkom op deze blog.

Recente Reisverslagen:

20 Oktober 2015

20-10

07 Oktober 2015

Quatrième semaine

29 September 2015

semaine 2.5

18 September 2015

La premiere semaine

11 September 2015

Les premiers jours en France
Benjamin

Hallo allemaal, De komende weken zal ik voor mijn opleiding tot docent Frans verblijven in Château de Brélidy in Bretagne. Gedurende mijn verblijf zal ik ook blogs schrijven over wat ik allemaal gedaan en geleerd heb. Deze blogs zullen in het Frans zijn maar ik zal ook een Nederlandse vertaling toevoegen. Dus mocht je geïnteresseerd zijn in wat ik allemaal uitspook in Château de Brélidy: wees welkom op deze blog.

Actief sinds 07 Sept. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5128

Voorgaande reizen:

09 September 2015 - 01 December 2015

Mon séjour en France

Landen bezocht: